2011. szeptember 29., csütörtök

KIKA-s csajos függő tároló, keveset használt - Jelenlegi ára: 1 Ft

KIKA-ban vásárolt nagyon csajos függő játék tároló. Keveset használtuk, több helyen lógott szegény, de mindenhol útban volt. A tárolástól kicsit poros, szürkés lett a színe, egy tisztítás ráfér, de egyébként nem hibás. Ahol fel volt akasztva, ott rozsdás lett a zsinór. Nem tudtam rendesen fotózni, de három részbe tudsz bele pakolni. 1 helyen találtam rajta szálhúzódást.
Tényleg ki kell mosni, mert én csak leakasztottam, és eltettem az ágyneműtartóba: )
Súlya csom. nélkül 380 gramm.
Nézd meg kérlek a többi termékemet is, folyamatosan töltök fel függönyöket, hamarosan gyerekruhákat is!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-28 13:31
. KIKA-s csajos függő tároló, keveset használt - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos